woensdag 29 september 2010

Een heleboel tekeningen





Vanochtend ben ik met papa naar een museum geweest. Daar hadden ze een heleboel tekeningen en schilderijen van een Spaanse schilder. De schilder heet Miro en is al dood, maar zijn tekeningen reizen door de wereld, omdat veel mensen die mooi vinden. Ik vond ze ook heel mooi! Hier sta ik voor een schilderij dat heet 'schilderen'. Zien jullie de verfkwast met rode verf?

Ik had zo'n dorst gekregen joh. Gelukkig was er een caffeetje bij het museum. Weet je wat ze daar hadden...? Kartonnen stoelen! Gek he!!!



2 opmerkingen:

  1. Hoi Tamar, wat heb je toch weer leuke dingen meegemaakt. Erg leuk dat wij er ook van mogen genieten. Wij hebben gekeken naar het schilderij met de naam "schilderen". wij hebben proberen te raden wat er op het schilderij geschilderd is. wij dachten aan een walvis, wat denk jij?
    Was dit schilderij ook het mooiste schilderij van het museum?
    Een vraagje van Joris: Welke taal spreken ze eigenlijk in Baden Baden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi klas,

    Ik dacht dat het een olifant was, op het schilderij. Ik vond deze het allermooiste!

    In Baden Baden spreken ze Duits.

    Auf wiedersehen (dit is volgens papa: tot ziens in het Duits)

    Tamar

    BeantwoordenVerwijderen