dinsdag 12 april 2011

Generale repetitie


Vandaag mocht ik mee naar een generale repetitie van het orkest van mama. Een generale repetitie is de belangrijkste en allerlaatste repetitie voor het concert. Er was een violist die samen speelde met het orkest. Ik vond het heel erg leuk. Papa heeft een stukje opgenomen. Het is een muziekstuk van Ravel. Ravel leeft niet meer maar kwam uit Frankrijk. Horen en zien jullie ook de harp? Mijn vriendje Bruno was er ook. We zaten samen in een klein kamertje, een balkonnetje, met uitzicht op het podium en de andere balkonnetjes. Vanavond heeft mama het concert, maar dat is heel laat.

2 opmerkingen:

  1. Was het concert net zo goed gegaan als de generale repititie?

    Is de harp groter als jezelf (vraagt Joyce)
    Had jij goed uitzicht op het orkest (vraagt Mare)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tamar zei:

    Hoi klas!

    Ik was niet bij het concert, maar mama zei dat het heel erg goed was gegaan. De mensen hebben heel hard geklapt toen ze klaar waren.

    De harp is groter dan ik.

    Ik had kon bijna het hele orkest zien. Ik zat heel dicht bij.

    Tot maandag!

    BeantwoordenVerwijderen